FAQ / Veelgestelde vragen

Zijn alle artikelen op voorraad?
Wanneer er bij een artikel staat dat je het kunt bestellen dan is het op voorraad. Een aantal producten worden op bestelling gemaakt, dan staat dit er bij.

Ik zoek een bepaald soort tas of verwant product, kan Tassen op 8 deze leveren?
Wanneer je een bepaald soort tas zoekt, een model in je hoofd hebt in een bepaalde kleur, een leuk kraam- of verjaardagscadeau in gedachte hebt of bepaalde wensen hebt maar nog niet precies weet hoe dat er in de praktijk uit moet zien, neem dan zeker even contact op. Tassen op 8 kijkt samen met jou wat de mogelijkheden zijn om de door jou gewenste tas te maken. Contact opnemen kan door te bellen of door een berichtje te sturen via het contactformulier.

Ik heb een tas gezien in de webshop maar wil die graag in de stof van een andere tas uit de webshop. Kan dat?
Wanneer de stof nog beschikbaar is, behoort dat zeker tot de mogelijkheden! De tas moet dan wel nog gemaakt worden dus het kan een paar dagen duren voordat je de tas in huis hebt. Neem even telefonisch contact op of stuur een berichtje via het contactformulier.

Hoe kan ik betalen?
Je kunt je bestelling betalen middels een bankoverschrijving, via PayPal of met iDEAL. Er worden voor de diverse betaalmethodes geen extra kosten in rekening gebracht. Voor meer informatie over betalen, kijk op de pagina Betalen en Bezorgen.

Ik zie dat ik mijn bestelling via iDEAL betaal aan Derdengelden Qantani, wat is dat?
De iDEAL betalingen van Tassen op 8 lopen via de Payment Service Provider / Internetkassa Qantani. Als consument kan je met Qantani binnen een veilige omgeving je bestelling afrekenen, meer informatie daar over vind je via deze link (opent in een nieuw venster). De Derdengelden rekening is een tussenrekening van een onafhankelijke stichting zonder winstoogmerk. Het aankoopbedrag wordt van die tussenrekening naar Tassen op 8 overgemaakt.

Kan ik mijn bestelling ergens ophalen?
Je kunt je bestelling ophalen in Nijmegen maar je dient daarvoor eerst telefonisch of per e-mail een afspraak te maken. Tassen op 8 heeft geen fysieke winkel waardoor er niet contant of met pin afgerekend kan worden. Alle orders dienen dus vooraf betaald te zijn.

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
Bestellingen die voor 12:00 uur geplaatst en betaald zijn, worden zo veel mogelijk nog die dag verzonden maar uiterlijk de eerstvolgende werkdag. Afhankelijk van de gekozen verzendmethode, ontvang je je pakket vaak binnen 1 werkdag of kan je het de eerstvolgende dag ophalen op een zelf gekozen afhaalpunt. Je ontvangt altijd een traceercode voor je bestelling.
De verzendkosten zijn inclusief BTW en eventuele admnistratie- en verpakkingskosten. Binnen Nederland kan je kiezen uit verzending via Kiala of PostNL.

Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten zijn afhankelijk van de door jou gekozen verzender. Tassen op 8 hanteert de gangbare verzendkosten van Kiala en PostNL en rekent geen extra kosten voor bijvoorbeeld verpakking.

Kan ik mijn bestelling ook retourneren of ruilen?
Ja natuurlijk kan dit, Tassen op 8 hanteert hiervoor een termijn van 30 dagen. Voor meer informatie kijk op de pagina Betalen en Bezorgen
De mogelijkheid producten te ruilen of retourneren geldt nadrukkelijk niet voor producten die vervaardigd zijn op verzoek en volgens specificaties van jou als klant. Dit betekent dat wanneer je Tassen op 8 de opdracht geeft een product te maken volgens jouw wensen en voorwaarden, dit product niet geretourneerd of geruild kan worden.